Działania podejmowane w ramach DBI realizowane były ze względów organizacyjnych na przestrzeni – lutego i marca. Na wiele multimedialnych lekcji zaproszono Dziadków
– było to niesamowite przeżycie dla obu stron. Nie obyło się bez porównań, jak było kiedyś, a jak jest dziś. Wielu uczniów przekazało również Dziadkom wskazówki, jak bezpiecznie korzystać z Internetu.
Ponadto:
Wszyscy uczniowie szkoły brali czynny udział w obchodach DBI
W organizację akcji włączyło się 14 n-li
W szkole odbyło się 12 multimedialnych lekcji z udziałem Dziadków oraz 24 zaj. o tematyce DBI
Na multimedialną lekcję do kl. 1A przybyły przedszkolaki, które zdobyły medal „Jestem bezpieczny w sieci”
Zorganizowano przedst. teatr. „Babcia gra na komputerze, a co robi dziadek?”
Uczniowie klas 1-3 obejrzeli: „Przygody Rysia i Tomka na Cyberzachodzie”, „3,2,1 Internet”, „Owce w sieci”, „Bądź bezpieczny w sieci”
Wykonano prace komput.: plakaty, pokazy i animacje dotyczące DBI, napisano zasady Netykiety
Na wielu lekcjach zapoznano uczniów z aplikacjami LearningApps, Survio, Ozoblocky, Scratch, Jigsaw, Quiver
Sukcesywnie będziemy zamieszczać zdjęcia i filmy z realizacji tego przedsięwzięcia
Ponadto:
Wszyscy uczniowie szkoły brali czynny udział w obchodach DBI
W organizację akcji włączyło się 14 n-li
W szkole odbyło się 12 multimedialnych lekcji z udziałem Dziadków oraz 24 zaj. o tematyce DBI
Na multimedialną lekcję do kl. 1A przybyły przedszkolaki, które zdobyły medal „Jestem bezpieczny w sieci”
Zorganizowano przedst. teatr. „Babcia gra na komputerze, a co robi dziadek?”
Uczniowie klas 1-3 obejrzeli: „Przygody Rysia i Tomka na Cyberzachodzie”, „3,2,1 Internet”, „Owce w sieci”, „Bądź bezpieczny w sieci”
Wykonano prace komput.: plakaty, pokazy i animacje dotyczące DBI, napisano zasady Netykiety
Na wielu lekcjach zapoznano uczniów z aplikacjami LearningApps, Survio, Ozoblocky, Scratch, Jigsaw, Quiver
Sukcesywnie będziemy zamieszczać zdjęcia i filmy z realizacji tego przedsięwzięcia