Aktywności marcowo - kwietniowe z wyposażeniem z Laboratoria Przyszłości:
- Wykorzystywanie pomocy dydaktycznych wydrukowanych na drukarkach 3D do nauki ułamków. (Matematyka kl. 4B, p. Barbara Zubik, p. Aleksandra Radzińska)
- Rozszerzanie rzeczywistości na zajęciach rewalidacyjnych (Kl.4a, 6b Marlena Radzińska)
- Wykorzystanie sprzętu nagrywającego oraz robotów mBot2 do nagrania filmu konkursowego "Młodzi Bohaterowie Bezpieczeństwa":
Młodzi Bohaterowie Bezpieczeństwa SP6 2024 (p. Aleksandra Radzińska)
- Klasa 1d - Tworzenie podstawy do gier z klocków Lego Spike. Rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności. (Zaj. kreatywne, p. Dominika Łachacz)
- Kształtowanie motoryki małej, cierpliwości, skupienia, estetyki wykonania podczas pracy z długopisem 3D. (Zaj. rewalidacyjne, p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 5A i 5B obserwowali preparaty mikroskopowe wybranych tkanek roślinnych i wskazywali charakterystyczne cechy tych tkanek. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Zabawy z robotami w kl. 2A - wykorzystywanie ledów oraz wprawianie robota w ruch. (Zaj. infomratyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Projektowanie wielkanocnych modeli w TincerCadzie i drukowanie ich na drukarkach 3D. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Kształtowanie wyobraźni, motoryki małej podczas budowania z klocków Lego. Następnie wprawienie ich w ruch. (Koło Informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Tworzenie modeli oraz zaprogramowanie go wg włanego pomysłu. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Dzień Świadomości Autyzmu - kl. 6B podczas godziny wychowawczej obserwowała i odczuwała dzięki goglom VR świat "oczami Autysty". (Godzina Wychowawcza, p. Aleksandra Radzińska)
- Budowanie robotów z klocków Lego i wprawianie ich w ruch. (Koło Informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystanie tabletów jako "zegarów" na II Szkolnym Konkursie w układaniu kostki Rubika. (p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystanie sprzętu nagłaśniającego podczas tygodnia tanecznych przerw w kwietniu. (Duży Samorząd Uczniowski)
- Powtórka z geometrii na tabletach w kl. 4a (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
- Podczas lekcji biologii uczniowie klasy 5C zapoznali się z rodzajami tkanek roślinnych i ich charakterystycznymi cechami, a następnie obserwowali wybrane tkanki pod mikroskopem. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Obserwowanie różnych obiektów w trójwymiarze na goglach VR podczas nocowania kl. 3A w szkole. (p. Danuta Muraszko, p. Sylwia Gruszka-Cott, p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystywanie robotów Codey Rocky na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. (p. Danuta Muraszko)
- Rozszerzanie rzeczywistości na zajęciach rewalidacyjnych (Kl.4a, 6b Marlena Radzińska)
- Wykorzystanie sprzętu nagrywającego oraz robotów mBot2 do nagrania filmu konkursowego "Młodzi Bohaterowie Bezpieczeństwa":
Młodzi Bohaterowie Bezpieczeństwa SP6 2024 (p. Aleksandra Radzińska)
- Klasa 1d - Tworzenie podstawy do gier z klocków Lego Spike. Rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności. (Zaj. kreatywne, p. Dominika Łachacz)
- Kształtowanie motoryki małej, cierpliwości, skupienia, estetyki wykonania podczas pracy z długopisem 3D. (Zaj. rewalidacyjne, p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 5A i 5B obserwowali preparaty mikroskopowe wybranych tkanek roślinnych i wskazywali charakterystyczne cechy tych tkanek. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Zabawy z robotami w kl. 2A - wykorzystywanie ledów oraz wprawianie robota w ruch. (Zaj. infomratyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Projektowanie wielkanocnych modeli w TincerCadzie i drukowanie ich na drukarkach 3D. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Kształtowanie wyobraźni, motoryki małej podczas budowania z klocków Lego. Następnie wprawienie ich w ruch. (Koło Informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Tworzenie modeli oraz zaprogramowanie go wg włanego pomysłu. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Dzień Świadomości Autyzmu - kl. 6B podczas godziny wychowawczej obserwowała i odczuwała dzięki goglom VR świat "oczami Autysty". (Godzina Wychowawcza, p. Aleksandra Radzińska)
- Budowanie robotów z klocków Lego i wprawianie ich w ruch. (Koło Informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystanie tabletów jako "zegarów" na II Szkolnym Konkursie w układaniu kostki Rubika. (p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystanie sprzętu nagłaśniającego podczas tygodnia tanecznych przerw w kwietniu. (Duży Samorząd Uczniowski)
- Powtórka z geometrii na tabletach w kl. 4a (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
- Podczas lekcji biologii uczniowie klasy 5C zapoznali się z rodzajami tkanek roślinnych i ich charakterystycznymi cechami, a następnie obserwowali wybrane tkanki pod mikroskopem. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Obserwowanie różnych obiektów w trójwymiarze na goglach VR podczas nocowania kl. 3A w szkole. (p. Danuta Muraszko, p. Sylwia Gruszka-Cott, p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystywanie robotów Codey Rocky na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. (p. Danuta Muraszko)