menu

Nowy rok - nowi MY?

Nie w przypadku rozwijania się z użyciem nowoczesnych technologii. My dalej to robimy!

Nasze noworoczne aktywności z użyciem wyposażenia z #Laboratoriów Przyszłości:
- Wydrukowaliśmy zaprojektowane przez uczniów kolejne plansze i pionki do szachów, które wzbogaciły ofertę świetlicy i biblioteki. Ponadto 10.01 odbył się II Turniej Szachowy dla naszych uczniów. (p. Aleksandra Radzińska)
- Uruchamianie robotów Codey Rocky, łączenie z aplikacją w tablecie, projektowanie ruchu. (Zajęcia kreatywne, kl.1C, p. Anna Szablak)
- Klasa 2A poznała nowe funkcje robotów mBot 2 podczas zajęć komputerowych. Już wiedzą jak zaprogramować poruszanie robota oraz wykorzystać wbudowany dyktafon. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie kl. 3A zaprogramowali przyciski w robocie mBot 2, a także wykorzystali wbudowany dyktafon, głośnik. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Podczas zajęć indywidualnych, uczeń przeniósł się w różne miejsca na Ziemi dzięki wykorzystaniu gogli VR. Celem zajęć było opisywanie swoich oraz innych doświadczeń oraz emocji, a także obowiązujących w danym miejscu zasad. zachowania. (Zaj. rewalidacyjne, p. Aleksandra Radzińska)
- Klasa 3a gościła grupę przedszkolną "Sówki" - uczniowie uczyli młodszych kolegów korzystania z robotów, układania i wprawiania w ruch konstrukcji zbudowanych z klocków Lego Spike Essential. (p. Danuta Muraszko)
- Tworzenie "pokazów talentów" robotów mBot 2. Uczniowie kl. 2A zaprogramowali dźwięki i poruszanie się robota, tak, że robot zapowiedział swój występ i go wykonał. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Podczas lekcji biologii uczniowie klasy 5C zapoznali się z rodzajami tkanek roślinnych i ich charakterystycznymi cechami, a następnie obserwowali wybrane tkanki pod mikroskopem. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Uczestnicy koła informatycznego #Superkoderzy zbudowali robota z klocków Lego Spike Prime i go zaprogramowali wg własnej inwencji. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Kl. 3C dowiedziała się, że program w Scratchu nie musi zaczynać się od zielonej flagi. Programowali przyciski znajdujące się na robocie, wykorzystując poruszanie robota, dyktafon, głośnik oraz ledy. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Klasa 1c - zabawa z Codey Rocky, poznawanie funkcji robotów, programowanie planowanie drogi robotów, rozwijanie kreatywnego myślenia. (Zaj. kreatywne, p. Małgorzata Tyc)
- Tworzenie podstawy do gier z klocków Lego Spike. Rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności. (Zajęcia kreatywne, kl. 1D, p. Dominika Łachacz)
- Poznawanie wirtualnej rzeczywistości przy użyciu okularów VR (nocowanie w szkole kl. 6D, kl. 3A, p. A. Radzińska, p. S. Gruszka-Cott, p. D, Muraszko)

Laboratoria Przyszłości
Laboratoria Przyszłości
  • edumartix