menu

Laboratoria Przyszłości - zajęcia w grudniu

Grudniowe aktywności z wyposażeniem z #Laboratoria Przyszłości:

• Uczniowie na kole informatycznym #SuperKoderzy oglądali różne zakątki świata, doświadczyli lotu balonem, obejrzeli bazę NASA, a także zagrali w różne gry na goglach VR. (Koło #Superkoderzy), p. Aleksandra Radzińska)
• Klasa 4B na tabletach wykonywali ćwiczenia powtórkowe dot. systemów liczbowych. (Matematyka, p. Barbara Zubik)
• Powtórzenie wiadomości o liczbach na co dzień w kl. 6b. (Matematyka, p. Marlena Radzińska) 
• Nocowanie w szkole 8.12/9.12 - uczestnicy koła informatycznego #SuperKoderzy spędzili w szkole noc "z nowoczesną technologią". Pojeździli robotami Codey Rocky, a także zbudowali i zaprogramowali modele z klocków Lego Spike Prime wg własnego pomysłu. (p. Aleksandra Radzińska)
• Podczas zajęć indywidualnych uczennica z wykorzystaniem technologii VR i AR odbyła wirtualną wizytę u Mikołaja w Laponii, a także zwiedziła europejskie świąteczne jarmarki. (Zaj. rewalidacyjne, p. Urszula Jankowska)
• Wykorzystanie tabletów do utrwalenia działań pisemnych na zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki (kl. 4a, kl. 4b, p. Marlena Radzińska)
• Uczeń podczas pracy z goglami VR doświadczył nurkowania pod wodą, oglądał świat podwodny, latał helikopterem, przeniósł się w odległe miejsca - kształtowanie umiejętności opisywania swoich doświadczeń, emocji. (Zaj. rewalidacyjne, p. Aleksandra Radzińska)
• Uczniowie kl. 3A, 3B, 3C, 2A podczas zajęć informatycznych poznali podstawowe skrypty w Scratch'u programując roboty mBot 2. Uczniowie poznali jak włączyć migające ledy, wyświetlić na robocie tekst, odtworzyć dźwięk oraz wprawić robota w ruch. (Edukacja informatyczna, p. Aleksandra Radzińska) 
• Konstruowanie budowli według własnych pomysłów . Rozwijanie kreatywności i logicznego myślenia podczas pracy z Lego Spike Essential. (Kl.1C- zajęcia kreatywne, p. Anna Szablak)
• Trening logicznego myślenia i koordynacji wzrokowo ruchowej podczas zajęć korekcyjno-kompensacynych z wykorzystaniem robotów Cody Rocky (Kl. 5b p. Marlena Radzińska)
• Uczniowie klasy 4 b poznawali wielkomiejskie krajobrazy zwiedzając wirtualnie bożonarodzeniowe jarmarki w wielkich europejskich miastach. (Przyroda, p. Urszula Jankowska)
• Chłopcy z 4B programowali roboty mBot2 - poznali podstawowe skrypty w języku Scratch. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska) 
• Utrwalanie działań pisemnych za pomocą aplikacji internetowych na tabletach w klasie 4a (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
• Wykorzystanie nagłośnienia i mikrofonów podczas jasełek bożonarodzeniowych
  • edumartix