menu

Laboratoria Przyszłości - zajęcia w listopadzie

Listopadowe aktywności w wykorzystaniem wyposażenia z Laboratoriów Przyszłości.

• 23.11 odbył się Dzień Otwarty dla przyszłych pierwszoklasistów. Dzieci mogły pojeździć robotami, obserwować rekiny na goglach VR, tworzyć budowle z klocków magnetycznych oraz pobawić się klockami Lego.  Imprezę uświetnił występ SGT "Gwiazdeczki", który został nagłośniony z użyciem kolumny aktywnej i zestawu mikrofonów zakupionych z LP. 
• Podczas zajęć rewalidacyjnych wykorzystano klocki LEGO do usprawniania percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo - ruchowej oraz procesów myślowych i sprawności manualnej uczennicy- budowanie według instrukcji bardziej i mniej złożonych układów z klocków LEGO. (Zaj. rewalidacyjne, p. Małgorzata Smolińska)
• Powtórka o systemach liczbowych na tabletach w klasie 4a (Matematyka, p. Marlena Radzińska) 
• W czasie zajęć biologii uczniowie klas 5 obserwowali preparaty mikroskopowe różnych typów komórek – porównywali budowę komórki roślinnej, zwierzęcej i bakteryjnej, doskonalili technikę mikroskopowania. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
• Wykorzystanie klocków LEGO.  Realizacja wybranego projektu: usprawnianie manualne, rozwijanie koordynacji wzrok-ruchowej. (Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w 4a, 3a, 3c, p. Danuta Muraszko)
• Rozwijanie logicznego myślenia, małej motoryki, analizowania i postępowania wg. instrukcji podczas układania modelu z klocków Lego Education BricQ Motion. (Zaj. rewalidacyjne, p. Aleksandra Radzińska) 
• Wykorzystanie tabletów do ćwiczeń interaktywnych utrwalających poznany materiał. (Matematyka, p. Barbara Zubik)
• Odpowiedz na pytanie "Dlaczego należy często myć ręce?" - Klasa 1B już wie. Odpowiedź znaleźli sprawdzając czystość swoich rąk pod mikroskopem. Brzmi ona: Zdecydowanie tak!!! A przy okazji oglądali odciski linii papilarnych- ekscytujące ????(Edukacja Wczesnoszkolna, p. Natalia Kamińska)
• Wykorzystanie klocków BricQ LEGO: ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji oraz kształtowanie motoryki małej. (Zaj. rewalidacyjne p. Julita Kubiaczyk)
• MusicLab- uczniowie kl. 1B tworzyli , analizowali i wizualizowali muzykę bezpośrednio w przeglądarce. (Edukacja Wczesnoszkolna, p. Natalia Kamińska)

  • edumartix