menu

Laboratoria Przyszłości - zajęcia we wrześniu

Wchodzimy w kolejny rok szkolny realizując program Laboratoria Przyszłości. Nasze wrześniowe aktywności:

- Uczniowie klasy 6C (13 września) i 6B (15 września) obserwowali preparaty mikroskopowe wybranych tkanek zwierzęcych. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Budowanie konstrukcji z klocków Lego Spike Essential oraz projektowanie ruchu. (Zajęcia kreatywne, kl.1C, p. Anna Szablak)
- Uczniowie klasy 7A porównywali szczegóły budowy tkanki kostnej i chrzęstnej oraz poszczególnych rodzajów tkanki mięśniowej obserwując preparaty mikroskopowe (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Poznanie zasad i reguł pracy z klockami Lego Spike Essential. Projektowanie prac według własnego pomysłu. (Zajęcia kreatywne, kl.1C, p. Anna Szablak)
- Uczniowie podczas zajęć koła informatycznego #SuperKoderzy budowali z klocków Lego Spike Prime modele robotów bazowych, które następnie programując wprawiali w ruch. (Koło informatyczne, p. Aleksandra Radzińska)
- Dnia 13 września uczniowie klasy 4A poznawali zasady pracy z mikroskopem i obserwowali preparaty mikroskopowe w ramach lekcji "Poznajemy przyrządy i pomoce przyrodnika". (Przyroda, p. Małgorzata Smolińska)
- Na zajęciach rewalidacji uczennica z wykorzystaniem okularów VR doskonaliła umiejętność rozpoznawania, nazywanie i opisywanie różnych stanów emocjonalnych (Zajęcia rewalidacyjne, p. U. Jankowska)
- Uczniowie klasy 6 D na lekcji języka polskiego za pomocą tabletów wyszukiwali w Internecie związków frazeologicznych oraz ich źródeł. (Język polski, p. Justyna Kocenko)
- Uczniowie badali wpływ kąta padania promieni świetlnych na powierzchnię ogniwa solarnego na ilość prądu generowanego przez to ogniwo wykorzystując modułowe pracownie przyrodnicze. (Koło "Poszukiwacze na szóstkę", p. Beata Borowa)
- Wykorzystanie klocków BricQ LEGO: ćwiczenie koncentracji, spostrzegawczości, dokładności oraz kształtowanie motoryki małej. (Zajęcia rewalidacyjne, p. Julita Kubiaczyk)
  • edumartix