menu

Laboratoria Przyszłości - zajęcia w maju

Majowe aktywności z wyposażeniem z Laboratoriów Przyszłości:

- Uczennice kl. 5B programowały roboty mBot2 - nauczyły się używać dyktafonu, wykorzystywać ledy oraz wyświetlacz. Stworzyły układ taneczny robotów. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Rozwiązywanie zestawów egzaminacyjnych na tabletach w kl. 8d (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
- Programowanie trasy przejazdu oraz ustawień wyświetlacza robotów Codey Rocky. (Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze kl.3b, p. Anna Szablak)
- Uczniowie klasy 8 d wykorzystując możliwości okularów VR poznawali środowisko przyrodnicze obszarów polarnych. (Geografia, p. Urszula Jankowska)
- Uczniowie koła informatycznego CMI budowali oraz programowali modele z klocków Lego Spike Prime. (Koło CMI, p. Aleksandra Radzińska)
- Budowanie konstrukcji z klocków Lego Spike Essential według podanej instrukcji. Projektowanie ruchu. (Zajęcia kreatywne, kl. 3b, p. Anna Szablak)
- Na potrzeby świetlicy zostały wydrukowane na drukarkach 3D: gra w kółko i krzyżyk, która została zaprojektowana przez uczniów koła #Superkoderzy oraz klocki - łamigłówka Cube, pionki do gry w chińczyka oraz warcaby. (p. Aleksandra Radzińska)
- Wykorzystanie tabletów do utrwalania zapisywania równań w kl. 6b (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
Uczennice kl. 5c poznały specyfikę robotów mBot2. Zaprojektowały trasę oraz wbudowane moduły - ledy, dźwięki, wyświetlacz. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Szkolna Grupa Taneczna "Gwiazdeczki" pod kierunkiem p. Oli Radzińskiej przy użyciu zakupionego w ramach LP aparatu oraz gimbala nagrała spacer po szkole tanecznym krokiem: https://youtu.be/9RkOrMIOoIA (SGT "Gwiazdeczki", p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 2a ćwiczyli jazdę robotów Codey Rocky we wskazanych kierunkach. Następnie roboty miały pokonać trasę z wykorzystaniem maty, dzieci mierzyły czas przejazdu. Zabawa była świetna. (Zajęcia kreatywne, p. Danuta Muraszko)
- Chłopcy z 5b poznali podstawowe możliwości robota mBot 2. Zaprogramowali przejazd robota wg. określonej instrukcji. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
- Rozwijanie logicznego myślenia, wyobraźni przestrzennej oraz spostrzegawczości podczas składania klocków LEGO Spiker Essential (Rewalidacja-kl.3b, p. Marlena Radzińska)
- Uczennice kl. 5b programowały trasę robota wg. określonej instrukcji. (Informatyka, p. Aleksandra Radzińska)
31.05 odbyła się dyskoteka kl. 4-8, na której został wykorzystany sprzęt nagłaśniające zakupiony w ramach LP (Duży Samorząd Uczniowski)



  • edumartix