menu

Laboratoria Przyszłości - zajęcia w marcu

W marcu jak w garncu, a w "Szóstce" niezmiennie - dalej rozwijamy nowe technologie:

- Uczniowie z 6b rozwiązywali na tabletach zadania dotyczące diagramów procentowych na platformie Squla (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
- Uczestnicy koła druku 3D #Superkoderzy zaprojektowali w Tinkercadzie szachy, wieżę Hanoi oraz grę w kółko i krzyżyk, które zostaną wydrukowane na drukarkach 3D i będą dostępne dla wszystkich uczniów do pogrania na przerwach. (Koło #SuperKoderzy, p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 2 A zapoznali się z robotami Codey Rocky, następnie wykorzystując narzędzie "Narysuj i jedź" wyznaczali trasy robotów. (Zajęcia kreatywne, p. Danuta Muraszko)
- Uczniowie z 4b rozwiązują na tabletach zadania dotyczące skali na platformie Squla (Matematyka, p. Marlena Radzińska)
- Kl. 3c podglądała bakterie!  Uczniowie klasy IIIc wyjaśniali co to znaczy dobre i złe bakterie oraz jaką rolę pełnią w organizmie człowieka. Poznali wygląd niektórych bakterii poprzez oglądanie preparatów pod mikroskopem.
- Klasy 5 na lekcji biologii obserwowały na mikroskopie kroplę wody z jeziora. (Biologia, p. Małgorzata Smolińska)
- Zabawy z robotami na macie do kodowania - rozwijanie logicznego, algorytmicznego myślenia, kształtowanie wyobraźni przestrzennej, percepcji wzrokowej, pamięci słuchowej oraz koordynacji wzrokowo - ruchowej. (Kl. 3c edukacja wczesnoszkolna, p. Natalia Kamińska)
- Wykorzystanie mikroskopu podczas zajęć, na których uczniowie rozwiązywali zagadkę „ Skąd się biorą dziury w serze”. Rola bakterii (oglądanie bakterii pod mikroskopem). (Edukacja wczesnoszkolna w kl. 3b, p. Anna Szablak)
- Uczniowie z koła informatycznego CMI programowali roboty mBot2 wykorzystując ich czujniki: odległości, linii, rozpoznawania obiektów. (Koło CMI, p. Aleksandra Radzińska)
  • edumartix