Przedstawiamy wybrane zajęcia z października:
- Uczniowie na kółku Centrum Mistrzostwa Informatycznego zbudowali z klocków Lego Spike Prime sejf, który otwierał się i zamykał zgodnie z tym jak zaprogramowali. (Koło CMI p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klas 8 budowali obwody elektryczne oraz badali przewodnictwo elektryczne różnych materiałów. (Fizyka p. Beata Borowa)
- Klasa 3C podczas zajęć zbudowała z klocków Lego Spike Essential różne modele, które później wprawili w ruch. (Edukacja wczesnoszkolna p. Natalia Kamińska)
- Modele atomów wykonane długopisami 3D (Koło naukowe "Poszukiwacze na szóstkę" - p. Beata Borowa)
- Uczniowie na zajęciach dodatkowych projektowali swoje breloczki, które później wydrukowali na drukarce 3D. (Koło #Superkoderzy - p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 5a budowali model do rzutów do kosza, którego użyli w doświadczeniach w celu rozpoznawania zależności występujących w ruchu piłki: "Jakie siły wprawiają piłkę w ruch? Jaka siła ściąga piłkę z powrotem na ziemię? (Koło naukowe "Poszukiwacze na szóstkę" - p. Beata Borowa)
- Uczeń na zajęciach dodatkowych projektował SpongeBoba w trójwymiarze (Zajęcia rewalidacyjne p. Iwona Podleś)
-Stymulowanie procesów myślowych ucznia podczas sterowania robotem Codey Rocky za pomocą tabletu lub smartfonu (Zajęcia rewalidacyjne p. Marlena Radzińska)
- Uczniowie kl. 5A poznali budowę mikroskopu oraz obserwowali preparaty mikroskopowe. (Biologia p. Małgorzata Smolińska)
- Rozwijanie wyobraźni, umiejętności manualnych, a także koncentracji podczas pracy z długopisem 3D (Zajęcia rewalidacyjne p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klas 8 budowali obwody elektryczne oraz badali przewodnictwo elektryczne różnych materiałów. (Fizyka p. Beata Borowa)
- Klasa 3C podczas zajęć zbudowała z klocków Lego Spike Essential różne modele, które później wprawili w ruch. (Edukacja wczesnoszkolna p. Natalia Kamińska)
- Modele atomów wykonane długopisami 3D (Koło naukowe "Poszukiwacze na szóstkę" - p. Beata Borowa)
- Uczniowie na zajęciach dodatkowych projektowali swoje breloczki, które później wydrukowali na drukarce 3D. (Koło #Superkoderzy - p. Aleksandra Radzińska)
- Uczniowie klasy 5a budowali model do rzutów do kosza, którego użyli w doświadczeniach w celu rozpoznawania zależności występujących w ruchu piłki: "Jakie siły wprawiają piłkę w ruch? Jaka siła ściąga piłkę z powrotem na ziemię? (Koło naukowe "Poszukiwacze na szóstkę" - p. Beata Borowa)
- Uczeń na zajęciach dodatkowych projektował SpongeBoba w trójwymiarze (Zajęcia rewalidacyjne p. Iwona Podleś)
-Stymulowanie procesów myślowych ucznia podczas sterowania robotem Codey Rocky za pomocą tabletu lub smartfonu (Zajęcia rewalidacyjne p. Marlena Radzińska)
- Uczniowie kl. 5A poznali budowę mikroskopu oraz obserwowali preparaty mikroskopowe. (Biologia p. Małgorzata Smolińska)
- Rozwijanie wyobraźni, umiejętności manualnych, a także koncentracji podczas pracy z długopisem 3D (Zajęcia rewalidacyjne p. Aleksandra Radzińska)