Jedną z metod uczenia się jest zapisywanie na karteczkach najważniejszych informacji, pytań, myśli czy wniosków. Notatki można uzupełnić rysunkiem, wykresem lub schematem. A gdyby tak zebrać te wszystkie informacje w jeden… lapbook? 🙂
Tak też zrobili uczniowie klas siódmych, wykonując lapbooki fizyczne, które zgromadziły notatki z działu „Ciała w ruchu”, uporządkowane według pomysłu i inwencji autora. Osoby, które nadesłały filmik prezentujący swoją pracę, wzięły udział w międzyklasowym konkursie.
Najciekawszy lapbook wykonał Grzegorz Samsel.
Wyróżnione prace należały do: Igora Karpińskiego, Natalii Lambryczak i Nikoli Barańskiej.
Oto efekty prac uczniów:
nauczyciel fizyki Beata Borowa
Najciekawszy lapbook wykonał Grzegorz Samsel.
Wyróżnione prace należały do: Igora Karpińskiego, Natalii Lambryczak i Nikoli Barańskiej.
Oto efekty prac uczniów:
nauczyciel fizyki Beata Borowa